Actividades de Verán para a xuventude

Dende os Programas de Atención á Infancia e a Xuventude organizamos as seguintes actividades de cara o verán:

• Campamentos Urbanos , dirixidos a nenos e nenas de 8 a 14 anos. Este ano, coa XXVII edición,  realizaranse dous Campamentos Urbanos. O primeiro do 12 ao17 de xullo e o segundo do 19 ao 24 de xullo. Como centro base, contamos co CEIP As Gándaras.

O centro de interese deste año é: CARIWARTS… ESCOLA DE MEIGAS E DRUIDAS. Con este centro de interese acercaremos aos nenos ao mundo da maxía e a súa historia.

• Acampada Multiaventura, dirixida a mozos e mozas de idades comprendidas entre 14 e 17 anos. Este ano, teremos como centro base as instalacións de Naturmaz, en Mazaricos, do 28 ao 31 de xullo.

O centro de interese deste año é: Os Xogos da Fame. Centro de Interese, que nos permite propoñer dinámicas sobre a fame no mundo, impacto da economía global, a pegada do reboutallo dos alimentos.

O prazo de inscripción será do 7 ao 30 de xuño, no Centro de Servizos de Cáritas Diocesana de Lugo, na Avenida das Américas 93-97

Entre os obxectivos que perseguimos coa realización destas actividades están o fomento de valores como o traballo en equipo, tolerancia, respeto, cooperación, comunicación e solidaridade.

Agradecer , de maneira especial, a colaboración do equipo de monitores dos Programa de Atención á Infancia e a Xuventude,  persoas voluntarias , que coa súa dedicación , formación e esforzo,  ao lado dos técnicos de servicio, fan que cada año as actividades realizadas sexan todo un éxito.

Así mismo, agradecer a colaboración da Xunta de Galicia, Concello de Lugo, CEIP As Gándaras.

Este ano, debido á situación actual, é preciso implementar medidas hixiénico – sanitarias como distancia de seguridade, toma de temperatura, uso de mascarillas, utilización de hidroxeles e desinfección de instalacións.